HIDRIA Świeca żarowa/płomieniowa H1 192
Świece żarowe stosowane są w silnikach wysokoprężnych. W zależności od rodzaju wtrysku montowane są tak, aby ich element grzejny znajdował się wewnątrz cylindra lub umieszczony był on w kolektorze ssącym, gdzie ogrzewa przepływające powietrze. W trakcie przepływu prądu końcówka świecy ulega szybkiemu rozgrzaniu, co poprawia warunki samozapłonu mieszanki.
Dymienie z układu wydechowego podczas rozruchu oraz w pierwszej fazie pracy silnika, głośna praca oraz nadmierne drgania wkrótce po rozruchu, mogą sugerować konieczność wymiany świec żarowych. Niesprawnie działające świece utrudniają, bądź nawet całkowicie uniemożliwiają, rozruch silnika przy niskich temperaturach.
Zarówno pozycja rynkowego lidera, nieustannie podejmowane nowe inwestycje oraz najnowocześniejsza technologia powodują, że Hidria najszybciej z całej stawki producentów powiększa udział w rynku. Koronnym argumentem potwierdzającym to tempo jest fakt, iż co czwarty samochód z silnikiem Diesla wyposażony jest w technologię HIDRIA.
Wejście na rynek polski jest o tyle istotne, ponieważ łączy się z przyznaniem firmie Hidria prestiżowej nagrody European Business Awards.