SKF Rolka zwrotna paska rozrządu VKM 85156
Pasek zębaty jest najprostszym i najczęściej stosowanym elementem napędu rozrządu. Właściwe naprężenie oraz jego poprowadzenie jest istotne dla prawidłowej pracy tego typu napędu. W tym celu stosuje się automatyczny napinacz wraz z rolkami napinającymi i prowadzącymi.
Producenci aut zalecają wymianę paska oraz rolek razem z napinaczem mniej więcej co pięć lat lub po przekroczeniu określonego przebiegu. Pominięcie tej wymiany może prowadzić do zerwania paska rozrządu, co skutkuje uderzeniem tłoków w zawory. Razem z zaworami uszkodzeniu ulegają wtedy tłoki, prowadnice zaworów, a czasami może dojść do uszkodzenia głowicy silnika i korbowodów.
Koncern SKF to największy na świecie dostawca produktów, rozwiązań oraz usług dla przemysłu z zakresu łożyskowania i uszczelnień. SKF obsługuje rynek części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych na całym świecie.
B00FC5XIYI | AMAZON (ASIN) |
ADC47651 | BLUE PRINT |
ATB2597 | DAYCO |
541824 | EVR |
57345 | EVR |
6000608131 | FIAT |
T42226 | GATES |
J1145064 | HERTH+BUSS JAKOPARTS |
HEG 465 | HUTCHINSON |
MN176844 JP | IC KROSY |
532059910 | INA |
DTE-5533 | KAVO PARTS |
1145A078 | MITSUBISHI |
MN176844 | MITSUBISHI |
MN176844V1T | MITSUBISHI |
N1145052 | NIPPARTS |
GT373.35 | SNR |